onsdag den 20. maj 2015

3,5 år og skattejagt

I går havde min kæreste og jeg været sammen i 3,5 år - og nej, det er de færreste der fejre halve år, når de endelig er kommet forbi det første halve år. Men jeg synes det er lidt hyggeligt at gøre noget uventet.


Mange forventer noget på årsdage, Valentins Dag og så videre, men det er de færreste der forventer noget på en halvårsdag. Så jeg valgte at overraske min kæreste med et lille skattekort. Han fik det så dagen før vores halvårsdag (endnu mere en overraskelse), men det var på grund af nogle planer på den rigtige dag. 

Han kom ind af hoveddøren og på knagen, hvor han normalt hænger sine nøgler, hang et skattekort. På den stod der lidt, blandt andet to gåder, der hver ledte hen til en gemt gave. 

Gaverne var ikke så kreative, men han blev glad. Ikke mindst for en lidt anderledes overraskelse. 

Måske der er noget der kan bruges til en børnefødselsdag eller hvis du selv skal overraske din kæreste eller en anden. 


Kortet er også dejlig nemt at lave. Jeg brugte bare et helt almindeligt stykke kopipapir. Dyppede det i kaffe - nu flere gange du lader det tørre og så dypper det igen, nu mørkere bliver det. Da det var tørt, brændte jeg det i kanten. Jeg gjorde det nede i vasken, hvis nu der skulle ske noget. Bagefter skrev jeg teksten og så tegnede jeg hurtigt et kort. Enkelt og nemt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar