fredag den 13. december 2013

Et godt fund i Netto

Weck sylteglas

Sylteglas i lange baner - gør dit sylt ekstra lækkert.


Det er disse fine Weck glas, som jeg har købt i Netto - det største til 15kr de to mellemste til 12 kr. pr. stk. Det sidste fik jeg i julegave sidste år fra mit arbejde, fyldt med en kryddersalt. Efter at have brugt det, kunne jeg jo lige så godt bruge glasset og jeg har længe haft tænkt på at få nogle flere af disse glas. 
Hvis din Netto ikke har flere tilbage, da jeg tror at de var en rest i min Netto. Så har jeg fundet to hjemmesider, den ene er dansk, men kræver at du køber op til seks styks af det samme type glas. Måske du dog kender en der ville elske at dele en bestilling med dig. Siden hedder sylteglas.dk. Den anden side er Keep.com, en lækker side, med en masse ideer til hvad glassene kan bruges til ud over sylt :)
Inch.dk har et meget lille udvalg, men de har dog i stedet nogle meget rimelige priser. Så det er bare at vælge og få købt disse skønne glas. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar