mandag den 12. december 2016

RuSnit

Det rustikke træ, blandet ind i det minimalistisk prægede hjem. Jeg elsker det. I det hele taget at blande det rustikke træ ind i sin indretning. Jeg prøver selv at gøre det, for det giver hjemmet noget varme og noget hygge, især når man som jeg har en ellers meget sort/hvid indretning.



Hvis du har det ligesom mig med indretning, så vil du elske siden RuSnit.dk – en side der tilbyder at levere urskårede trævarer efter bestilling, som fx trærelieffer eller figurer. Jeg har fået lavet et trærelief af Njord og jeg synes det er fantastisk. Det skal ikke pynte vores hjem desværre, men er blevet bestilt som en gave, men til hvem fortæller jeg ikke. Julen er lige om døren og jeg elsker at være lidt ekstra kreativ med gaverne, ud over det folk selv har sat på ønskelisten.

Noget jeg dog har forelsket mig vildt i, på RuSnits hjemmeside er rensdyrene. De er perfekte her til jul, men også som almindelig pynt efter jul. Jeg synes i hvert fald at de er fantastiske.



En sidste, men ganske dejlig ting jeg har at fortælle er, at jeg har fået lov til at kunne give mine læsere 20% rabat hos RuSnit.dk, på træreliefferne, hvis du blot skriver rabatkoden Enlivsstil. Rabatkoden gælder til og med den 31. december.  Så skynd dig ind forbi og se på de lækre sager eller få bestilt den træudskæring, du har gået og tænkt på så længe.

Husk også at du kan følge RuSnit både på Facebook og på Instagram, for at se spændende tilbud, nye ideer og meget mere. De er stadig nye på markedet - åbnede den 26. november - men det betyder ikke at tingene ikke er i kvalitet. Tværtimod så er det virkelig lækker kvalitet, som tingene bliver skåret i - ikke almindeligt finer eller andet pap. Det er noget der holder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar