søndag den 7. august 2016

Babyshower - inspiration til gaven

Njord har en lille kusine på vej, som kommer til oktober. Det er en ting der er værd at fejre, så i går var jeg til babyshower hos min svigerinde. Desværre kan jeg ikke tage æren for at have arrangeret det, men derfor skal i alligevel have lidt stemningsbilleder fra dagen og så viser jeg også gaven fra mig (og min lille familie). Ikke mindst som lidt inspiration til hvis du selv skal til babyshower eller skal fejre en lille en der er kommet til verden.


Sandwiches med skinke og ost, røget laks eller kylling.

Strawberry daiquiri uden alkohol
Chokoladekage med lyserød frosting eller mini cupcakes.


Gaven bestod af det lækre bad fra KRAES babybad. Jeg har lavet en anmeldelse af det herinde, som du kan se her. Det er virkelig lækkert og en lille ny verdensborger skal have det lækkert under sit første bad.
Som en lille ting til moderen, som jeg ofte synes bliver glemt under en graviditet og et babyshower, var et armbånd fra Nygaard Smykker. Nina laver selv de fine armbånd, der både kan fås i sølv eller messing og hvor man kan vælge egen tekst på.

Som den sidste del af gaven var der et par hjemmehæklede uldfutter. De er lavet ud fra fri fantasi og inspiration fra Pinterest.

1 kommentar:

  1. Super gode ideer! Det var også en mulighed, at give et fint baby armbånd. ;)

    SvarSlet