torsdag den 10. december 2015

Ingefærjuice

Jeg kom vidst til at love lidt om en opskrift på min ingefærjuice (som smager F A N T A S T I S K). Den skulle have været på i går, men der kom lige nogle forsinkelser. Så HER ER DEN :)

Den er dejlig nem. Jeg laver den på en juicer, som giver det bedste resultat efter min mening. Jeg elsker min juicer!
Jeg har lavet juicen to gange. Første gang kom jeg et stykke ingefær i på ca. 4x4 cm. Anden gang var det omkring dobbelt op. Så prøv dig frem, men husk, at  hvis du skal varme den og drikke den med honning, så mildner honningen smagen.

INGEFÆRJUICE
10 store æbler
ingefær efter smag
1 citron


Juice det hele og kom det på en flaske. Fyld en kop op med juicen og varm juicen enten i en gryde eller i mikrobølgeovnen. Kom en skefuld rigtig god honning i og nyd den varm. Den luner, er god mod halsen og smager virkelig fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar