onsdag den 18. november 2015

Kender du I LOVE MY TYPE?

Hvis ikke, så kan jeg fortælle, at de er et bekendtskab værd. Her er lidt billeder af deres plakater, som jeg har hængende i mit hjem.

Ud over at jeg har plakater fra I LOVE MY TYPE hængende, så har jeg også haft æren af at møde Kathrine Højriis, som er skaberen bag firmaet og som jeg har haft fornøjelsen af at interviewe. 

Læs hele interviewet her på bloggen i morgen. Det kommer på allerede klokken 8. Men indtil da, så kan du se, hvad ellers de har at byde på, på deres hjemmeside HER, deres Instagram HER og ikke mindst deres facebook HER.

Vores gang, hvor billedhylden er blevet pyntet godt. "Only you" guldplakaten er fra I LOVE MY TYPEs nyeste kollektion.


Måske du kan finde den helt perfekte julegave derinde – jeg fik den plakat, som jeg har hængende i soveværelset, af min kæreste sidste jul. Jeg elsker den og den betyder så meget for mig.

"Together" - julegave fra Niclas. Den hænger i soveværelset og passer helt perfekt ind.


Ellers har de også disse små kort, som vil være perfekte i denne tid, til alle julens arrangementer, hvor man har en blomst eller en flaske vin med, men ikke vil skrive et helt kort. Kortene er så fine med guld og kan bare underskrives og afleveres. En hurtig og nem måde. Plus at modtageren har mulighed for at have kortet til pynt et sted.


Små søde kort - perfekte til enhver anledning, hvor man skal give en lille gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar