lørdag den 13. juni 2015

Mere nyt til væggen

Måske er du efterhånden blevet opmærksom på, at jeg elsker at kunne hænge lækre ting op på væggen. Herhjemme er det dog primært plakater. 

Nu bruger jeg det meste af min tid (og penge) på Njord og derfor er det igen Njord der har fået nyt. Sidst var han heldig at få en plakat fra Baby Bossen, som jeg kun har haft vist på Instagram. Men i kan se deres plakater i et tidligere indlæg og Njord er så heldig nu at eje "Psst... skal vi lege?".

Denne gang er det dog noget helt unikt - Kristina, som hedder @by_staalarm på Instagram, har tegnet den skønneste tegning. Det er med mine yndlingsting til Njord, da han endnu ikke selv giver udtryk for, hvad hans yndlingsting er. Men de fleste ting til Njord består af ræve og skyer. 

Kristina tegner på bestilling og laver dem efter ønske. Hun spørger ind til alt, for at få den helt rigtige tegning ud af det. Kan det blive mere unikt, personligt eller fantastisk. Nok endnu mere, når man ved, hvad der er ens barns yndlingsting og farver. Så jeg kan varmt anbefale hende, hvis du har brug for en personlig gave. Om det så er til din egen guldklump eller til en andens. 

Oven i det, så kommer der også en sød lille hilsen med tegningen, som en sød lille afslutning på den korrespondance man har haft. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar