mandag den 8. juni 2015

Guf til ørerne

Jeg elsker at læse og elsker at have en bog i hånden - derfor har jeg aldrig brugt e-bøger. 

Problemet med bøger er bare, at man skal have tiden, hvor man bare sidder stille og laver ingenting. Jeg ved ikke med dig, men sådan nogle stunder har jeg ikke så mange af, efter at jeg er blevet mor. Når jeg har 5 minutter uden barn, hvor han enten sover eller at hans far ser efter ham, så bliver de brugt på noget praktisk eller at hygge med kæresten.

Nu har jeg så opdaget noget smart - en app der hedder ereolen, hvor du kan låne lydbøger på biblioteket. Det bedste er at det er gratis. Så ikke noget med at have et abbonement et sted. Det er i bund og grund ligesom, hvis du gik en tur ned på biblioteket og lånte en bog. 

Så nu skal jeg til at høre bøger, imens jeg er praktisk. Så der skal lyttes til Sara Blædel imens jeg vasker tøj i morgen. 

Jeg ved dog ikke helt, om jeg kommer til at få lige så meget ud af bogen, som når jeg har den fysisk i hænderne. Men det skal helt sikkert afprøves. For når man laver alt mulig samtidig, er det ikke altid, at jeg husker at lytte rigtig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar