søndag den 8. marts 2015

Første skridt mod et skønt forår

På denne skønne forårsdag, fik jeg endelig taget mig sammen og taget den første løbetur siden før jeg blev gravid. Puha, det var hårdt, men skønt. Jeg kunne ikke løbe så langt, men lidt er jo også godt. 


Min form er i minus siden min graviditet. Jeg har ikke haft lavet anden træning end at gå barnevognsture. Der har jeg haft prøvet at powerwalke, så min puls er kommet lidt op, men jeg føler slet ikke at jeg får nok ud af det. 

Så nu kommer hverdagene til at stå på minimum en times powerwalk hver dag og så løbetræning i weekenden. Så kan jeg måske tabe de ekstra kilo og blive fitmom. Jeg glæder mig i hvert fald til at kunne se mig selv i spejlet og være tilfreds igen. 

Jeg tror også, at Huckie vil være lykkelig over denne ændring, med lange ture og lidt løb. Plus at Njord får sovet på de daglige barnevognsture og i weekenden får han hygget alene med sin farmand. 

Får du trænet efter at du er blevet mor eller er overskuddet ikke til det? Det har taget et halvt år for mig, at komme hertil. Jeg må sige, at det er vejret der har givet mig en smule ekstra overskud og så det, at hunden alligevel skal luftes. 

Huckie varr helt klar til en løbetur denne søndag morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar