tirsdag den 3. februar 2015

Varmt og koldt, praktisk og smart

Hjemmefutter eller sneakers? 


Jeg er selv den koldeste person, som jeg overhovedet kender – altså fysisk! Jeg har altid kolde hænder og kolde fødder, og fryser ofte, selvom jeg er godt pakket ind. Jeg er typen der kan stå en sommeraften på Mallorca og have brug for en strikcardigan. 

Jeg er derimod kæreste med den varmeste fyr, som ikke rigtig kender termen ”vintertøj”, for uden den jakke og hue han muligvis kan tage på, når vi skal ud og gå lang tur med hunden og barnevognen, her i denne vinterkulde. Det samme med vores søn – han er simpelthen en lille varmebombe, som altid koger. Men til trods for at han er så varm, så kan jeg ikke lade være med at være den bekymrede mor, der er bange for, at han får for meget kulde.

Så jeg har fundet denne lækre børnetøjsside, Smallfashion.com, hvor de har sko fra blandet andet Nike og Melton – og lige for tiden er der endda tilbud på mange af tingene. Og jeg har forelsket mig i et par Melton ruskinds futter, til sølle 85 kr. Kæresten synes dog at det er dumt, når han nu er så varm (jeg tror at han tænker på, hvordan han selv ville have det, hvis han fik proppet sådan et par på fødderne, når han kom hjem fra arbejde). Men de er bare så fine og jeg tænker at det er praktisk (jeg prøver at overbevise mig selv!).

Ud  over futterne har de også de sødeste Nike Free eller Nike Pico, som kunne være så søde til når han begyndte at tulle rundt. Så kunne han være en rigtig lille street fyr i Nike sko og hjemme i et par ruskinds futter.


Hvis bare man havde mere end en SU, så ville jeg så gerne give min søn en mere street stil – casual, men street. Hvor kommer han bare til at hade mig en dag – forhåbentlig ikke.

Melton ruskinds futter

Nike Free 5 TDV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar