lørdag den 28. februar 2015

Prinsessen på ærten

Et lidt sent indlæg, her fra min nye seng. 

Jeg har her til aften kravlet op i min nye seng og føler mig som en prinsesse. Man ligger som en drøm, der er helt rent sengetøj på og jeg har lige været i bad - det er en drøm! 

Men det er underligt at være ejer af så stor og lækker en seng. Den fylder jo hele soveværelset, så det er lige før at det er seng med værelse. 
Den nye seng er både højere og bredere end den gamle. 

Et godt køb, indtil videre. Nu må vi se, hvordan jeg kommer til at sove i nat. 


Den gamle seng, som nu bringer glæde et andet sted.

Så kom sengene. Bum bum - godt man ikke er fragtmand! Efter det slæb, fik de to kolde sodavand med til turen.

Njord nyder den store seng - det er dog ikke den han skal falde ned fra. Det bliver nok også svært for ham, at komme op i den selv, når han selv kan gå. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar