onsdag den 4. februar 2015

I LOVE MY TYPE

...eller ikke så meget min egen type, men mærket. 

Jeg har været så fantastisk heldig, at få en plakat, af min søde kæreste, i julegave. Kæresten var træt af at kigge på en tom ramme i soveværelset og vidste at jeg havde gået og sukket efter en plakat fra I LOVE MY TYPE. Så vips, den perfekte julegave. 

Der er lige gået lidt tid, før den kom helt på plads i sin ramme, men nu hænger den der og gør de andre en smule til skamme (i hvert fald min hjemmelavede øverst til venstre), over dens lækkerhed. Jeg elsker den, farven, teksten. Den passer så fint ind i vores lille soveværelse og Njord glæder sig over noget nyt at kigge på, når vi putter om morgenen. 

De bød, ud over en smuk plakat, på lækker service og hurtig levering - fortalt af kæresten. Jeg kan kun sige, at jeg er lykkelig! Den er så fin og passer så godt ind. Jeg tror dog, at jeg skal have gjort noget ved resten af soveværelset nu, så det kan blive rigtig lækkert. Måske når vi får købt ny seng, som nok sker snart. Kæresten bander og svovler i hvert fald over den lille, gamle seng på 140x200. Han vil have mere plads og hans +30 krop har åbenbart brug for en elevationsseng, ifølge ham selv. Jeg under ham det gerne, hvis det er det, som han vil bruge sine penge på. Det er trods alt hans. 
Jeg vil da heller ikke lyve; jeg glæder mig til bedre nattesøvn. 

Indtil da nyder jeg bare synet af min nye plakat. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar