fredag den 27. februar 2015

En nat på sofaen...

Det kunne lyde som et stort skænderi, der nu gør at jeg sover på sofaen, men sandheden er, at jeg ikke skal sove der alene. Niclas er her også. Vi har nemlig givet vores seng væk gratis og den blev hentet i dag. 


For cirka 4 uger siden lagde jeg et billede op på Instagram, med beskeden om, at vi nu havde brugt lidt penge på os selv i Ilva. Det vi har brugt penge på er (hvis jeg kunne have lavet en trommehvirvel, så havde jeg gjort det)... en ny seng! En top lækker elevationsseng, med topmadras i memoryskum. 

Niclas har længe talt om at købe ny seng, for den vi havde var kun en 140x200, Niclas fik ondt i ryggen af den og vi har aldrig nogensinde før selv brugt penge på en seng. Vi har begge altid overtaget en seng eller fået købt en til os, da vi var mindre. Så vi tænkte, at det var endnu et skridt ind i de voksnes rækker.
Vi har barn, hund, bil - nu seng. Så mangler vi bare drømmeboligen og at Niclas starter med at drikke kaffe (det sker nok aldrig). Der er flere ting, som kunne være lækre, men det er da en start. 

Så i morgen tidlig kommer de fra Ilva med vores nye seng. Jeg glæder mig så meget. Så skal hele familien Bundgaard - undtagen Huckie, der ikke må være i sengen - putte i den nye seng. Måske vi alle skal have en middagslur. 

I får lidt billeder i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar