fredag den 2. januar 2015

Julegaven til farmand

Jeg lavede en lille ekstra ting til min kæreste fra Njord af, han fik i julegave, om som jeg derfor ikke har kunne vise før juleaften (og har haft glemt alt om efterfølgende)
Men nu får i den at se - om ikke andet, kan der jo være en far, der har fødselsdag lige om lidt eller en ide, der kan gemmes til fars dag :)

Når man er mor på SU er der ikke råd til det vilde og derfor heller ikke til at gå til fotografen med Njord konstant (men ville virkelig gerne!). Så er det godt at eje et spejlreflekskamera, at Photoshop kan prøves gratis i en måned og at Youtube er spækket med videoer, der kan hjælpe dig til billedredigering med Photoshop. 

Så jeg greb mit kamera, gav Njord det tøj på, som jeg nu syntes passede bedst, lagde ham et sted med det bedst mulige lys - det er så svært her i vinterhalvåret, skal det lige siges! Så kunne mor ellers lege fotograf og Njord kunne lege lille model, for anden gang i sit liv (første gang, var det dog en professionel fotograf). 

Dette er resultatet - de hænger i tre separate rammer og skal hænges op ude i gangen :)
Jeg ved at der er en masse fejl i det og at en professionel ville have lavet et meget bedre resultat, men sådan er det blevet og så må jeg bare øve mig som fotograf. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar