fredag den 26. december 2014

Jul

Så er julen ved at være forbi og vi nærmer os et nyt år. 

Jeg håber at du har haft en skøn jul, med en masse kærlighed, hygge og hvad der ellers hører til. Jeg havde en rigtig hyggelig jul med svigerfamilien - til trods for al min frygt - og Njord hyggede sig. Ikke noget som helst at sætte fingeren på, ud over at jeg selvfølgelig savnede min egen familie rigtig meget. 

Niclas og jeg er blevet forkælet med de lækreste ting, som håndklæder fra Magasin, en ny smart elkedel fra OBH og en masse tallerkner fra Rosendahl. 

Jeg blev forkælet af min mand med Viktor & Rolf parfumen Flowerbomb, I lOVE MY TYPE plakat og ikke mindst en lækker karlekammerstage fra Normann.

Han fik lidt for sjov gaver af mig, da han fik til et nyt anlæg til bilen den 12. december på hans fødselsdag. Så det blev til Whey protein med lemon fra Bodylab, en Issey Miyake deospray og en familiekalender fra Specialday. 

Njord er blevet forkælet med legetøj, tøj, skøn madras til barnevognen, samt en barnevognspude
og meget mere. Alt i alt en helt overdådig jul.

Nu sidder jeg her den 25. december og har igen næsen begravet i bøgerne, så jeg kan aflevere min eksamensopgave den 5. januar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar