lørdag den 15. november 2014

Next

Har i prøvet, at have så meget tøj til den lille, at man har følt, at man ikke skulle købe tøj det næste halve år? Sådan har jeg haft det. Men pludselig, 2 måneder efter at have født, er Njord pludselig i en størrelse 62 og har intet tøj tilbage. Tøjkrise!


En af pigerne fra min terminsgruppe, havde taget et billede af hendes dejlige søn, imens han havde den sødeste heldragt på. På maven af den stod der: "my Daddy is funny". Så jeg spurgte hende, hvor hun havde købt den henne og hun fortalte at det var en engelsk webshop, Next. Så der måtte jeg ind og kigge. 

Njord har simpelthen haft så meget tøj i størrelse 50 og 56 - især størrelse 56. Men i 62 har han næsten kun body'er. Så han skulle have nogle bukser og nogle natdragter. H&M havde ikke det mest spændende at byde på, så jeg gik ind på Next og fandt alt dette på billedet, og til under 400kr. Der er tre natdragter og fire par bukser - uden alt for meget på. Jeg kan godt lide, at der sker noget på body'en og så er bukserne simple.

Det blev hurtig vasket og Njord har allerede haft sovet i en af natdragterne og haft to af bukserne på :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar