tirsdag den 7. oktober 2014

Tør du...

...at vise din post-gravide krop? 

Der er nu gået fem uger og jeg må stadig ikke træne før om endnu fire uger. Min krop bærer præg af, at jeg har haft en stor gravid mave og jeg er ikke særlig stolt af den - men jeg er stolt af, hvad den har præsteret. Det er vildt, at mit lille pus har ligget inde i den mave. 

Men jeg vil alligevel vise min mave frem, for at rykke min egen grænse. Ikke mindst, når jeg nu har haft vist så mange billeder af min gravide mave, så burde jeg også kunne vise min mave frem nu. Jeg har båret på et lille væsen, skabt det inde i min mave, så jeg bør være stolt af min krop. Det er jeg til dels også, men jeg vil nu alligevel gerne ned på min før-graviditets-vægt og have min flade mave tilbage :)

Tør du vise din post-gravide mave frem? Hvis du har en Instagram profil, så tag et billede af din post-gravide mave og tag mig i den med @enlivsstil og hashtag #tørduvisemave

Jeg vejede før min graviditet 55kg, tog 20kg på og har indtil nu smidt 10kg - så mangler kun 10kg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar