fredag den 31. oktober 2014

Julen nærmer sig med raske skridt...

... og jeg er en af de typer, der begyndte at skrive ønsker ned fra juleaften sidste år var overstået. 

Min kæreste og jeg er blevet enige om, at til fødselsdage, der ønsker vi os ting til os selv. Men til jul ønsker vi os ting fælles. Så det er om at være praktisk og samtidig få nogle gaver, som man bliver super glad for - lidt lækkert til hjemmet er der også plads til. 

I år havde jeg overvejet at støvsugeren, el-kedlen og vores drikkeglas skulle fornyes. Vores drikkeglas er begyndt at få glaspest, så de er knapt så pæne længere. Vores el-kedel lyder som om, at den er ved at sprænge i luften, hver gang at den skal koge vand. Og når man har et barn, der får modermælkserstatning, så er den i gang minimum to gange dagligt. Støvsugeren er efterhånden så gammel, at det virker som om at den ikke suger noget længere. Så der skal nyt til - især når man ejer en husky, som ikke bare smider lidt pels, men så meget at en daglig støvsugning er på sin plads (det sker ikke, når man har en baby).

Jeg har kigget lidt rundt på nettet og så at Bilka har et godt udvalg af Miele, og jeg kan nu godt lide det mærke. Magasin har den lækreste el-kedel, som jeg bare må eje! Men jeg ved ikke rigtig med de glas. 



Glas og el-kedel ved jeg, at jeg kommer til at bestemme, hvilke det skal være. Manden siger kun, hvis han synes det er virkelig hæsligt, men støvsugeren har jeg nok ikke så meget at sige noget om. Jeg kan komme med ideer, men ellers ikke. Han skal jo også have lov til at bestemme lidt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar