tirsdag den 5. august 2014

"Hvor lagde jeg babyen?"

Er du gravid eller nybagt mor eller bare mor i det hele taget, så vil denne bog sikkert være noget for dig. Det er en gammel nyhed, men det gør den ikke dårligere.


Min har haft stået på min bogreol de sidste fire år - i hvert fald - og dengang jeg prøvede at læse den, da den blev købt, lagde jeg den hurtigt fra mig igen. Jeg forstod den simpelthen ikke, ligemeget hvor meget jeg gerne ville.

Nu er jeg i uge 38 og har læst første afsnit et par gange, som handler om graviditeten. Ikke fordi jeg ikke forstår den, men fordi jeg nikker så genkendende til situationen. Så jeg vil ikke rigtig læse videre, før jeg har prøvet at være igennem den tid.

Jeg indrømmer alligevel, at jeg har læst om hendes fødsel også - men jeg kunne allerede mærke, at jeg ikke havde samme genkendende følelse. Så jeg venter med at læse videre lidt endnu.
Om ikke andet, kan den være læsning, når man alligevel har fem minutters pause fra bleskift og amning.

Læs den og få en virkelig ærlig fortælling omkring det at være mor (i hvert fald gravid!).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar