tirsdag den 12. august 2014

Fotografering

Har du fået taget professionelle billeder under din graviditet? 

Der er mange der får taget billeder under deres graviditet - måske tager kæresten nogle, får en fotograf til at tage nogle klassiske eller måske lidt mere kreative billeder. 
Jeg har prøvet alle tre ting og ikke mindst har jeg taget billeder af mig selv. Jeg synes, at det er vigtigt, at forevige sig selv i den smukkeste periode af ens liv. Tænk at man bærer rundt på et lille menneske indeni! Det er jo for vildt. 

Inden min graviditet, var jeg lidt fritidsmodel - altså en der ikke betaler eller får betaling for at blive fotograferet. Det er kun så fotografen kan få øvelse. Men jeg elsker det! 
Så det har jeg ikke kunne slippe, selvom jeg er gravid. Jeg er blevet fotograferet fem gange i løbet af min graviditet og det når nok ikke at blive til mere, nu når jeg er i uge 39. De tre af fotograferingerne er vist nedenunder og alle fotograferne kan findes på Facebook - jeg mangler at få billeder fra en fotografering i uge 34 og et til i uge 38.

Det er dejligt at have minderne fra graviditeten, nu når den snart er forbi. Og fuck hvor jeg glæder mig, til at han kommer til verden. Jeg kan ikke vente med at kysse og kramme ham!

Gravid uge 21 - Fotograf: Korsholm Photography

Gravid uge 30 - Fotograf: Photography by Martin Jahn Agathon

Gravid uge 34 - Fotograf: MLJ foto

Gravid uge 38 - Fotograf: Moments by Luise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar