tirsdag den 8. juli 2014

Happy Lights

Babyværelset tager efterhånden form og mangler kun nogle småting. Noget jeg altid har ville have på et børne/babyværelse er en lyskæde, nemlig "Happy Lights". Så det har jeg selvfølgelig købt til min lille dreng. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor henne de skal hænge. Han kommer jo til at sove inde i soveværelset, med min kæreste og jeg, i starten (indtil vi mener, at han er gammel nok til at rykke ind på sit eget værelse, som bliver tidligst når han er 6 måneder). Men vores lamper i soveværelset har et ret skarpt lys, så der kunne man jo bruge lyskæden. Ellers kan den jo blive brugt inde på hans værelse, ved puslebordet, som en rar natbelysning.

Denne lyskæde er købt hos Purestyleliving - super lækker side og hurtig levering. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar