mandag den 16. juni 2014

Lidt forkælelse til fødderne

Jeg må indrømme, at det bliver mere og mere hårdt at nå ned til sine fødder, nu når maven fylder lidt mere. Så det handler om at finde et par behagelige sko, som ikke kræver for meget. 


Jeg har indtil nu gået rundt i et par klipklappere, der efterhånden synger på sidste vers. Så da jeg var på Fisketorvet med kæresten lørdag, der gik jeg forbi Skoringen og blev forelsket i et nyt par. 
Dette nye par klipklappere er fra Tommy Hilfiger og de sidder perfekt. De er fine at se på, rimelig neutrale og så er det bare rart at kunne stikke fødderne ned i et par klipklappere, uden at skulle bøvle med alt mulig andet. Så jeg er glad og tilfreds. 



Lige nu dufter her vildt meget af nybagte boller (sidder på altanen) - så jeg overvejer at handle ind til boller og om ikke andet, så lave en ordentlig portion og smide dem i fryseren. Jeg tænker at det er nyttigt, til når man har født. Så har man lidt at byde gæsterne og man har lidt hurtig hygge-mad til sig selv og manden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar