søndag den 4. maj 2014

Madplaner og udfordringer

At lave madplaner er udfordrende, synes jeg. Men den store udfordring her, er at finde en måde, hvor jeg kan få kæresten til at slippe junkfood i en hel måned!


Jeg elsker at lave mad, men med alle de ideer jeg har, så er det lige før at vi skal handle hver dag. Økonomisk går det jo slet ikke! Og mange gange får jeg købt noget, som jeg ikke når at få brugt, før det faktisk er så dårligt at det skal smide ud. Det er jo madspild - og det er jo ikke godt. 
Så for at blive bedre til at planlægge ugen og udnytte tiden bedst muligt, uden at skulle handle hver dag, når Njord kommer til verden. Så nu har jeg lavet den første madplan i år og så skal der laves madplaner hver uge. Det er om at tænke fremad og jeg håber, at vi kan holde den herhjemme. 

Derudover har jeg givet kæresten en udfordring, der hedder INGEN junkfood i en måned. Så vil jeg sørge for god mad i køleskabet og at han så kan vinde en god ting. Han er ikke helt gået med på den endnu, da han stadig overvejer, hvad han skal belønnes med. Indtilvidere hedder det en tur på Hereford og en times massage, enten fra mig eller betalt hos en massør. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar