onsdag den 2. april 2014

Drømme til et børneværelse

Inspiration til indretning


Som baby og formegentlig op til omkring et års alderen, kommer vores lille dreng til at dele soveværelse med min kæreste og jeg. Men dette betyder ikke at han ikke skal have sit eget værelse. Der skal jo være et sted til puslebordet og et sted, hvor tremmesengen til sidst kan komme hen.
Her fifler jeg med lidt ideer. Måske de er for baby-nuttede til den tid, men lige nu, hvor maven bare vokser, har jeg vel lov til at drømme.

Noget jeg i hvert fald er blevet forelsket i, er Ferm Livings Cloud lamp. Den er så fin i dens træfarve og så har jeg et eller andet med skyer.

Tremmesengen er blevet besluttet, at den kommer til at være den fra Leander, som følger barnet imens det vokser, helt op til en juniorseng. Resten er rent og skær luksus ting, som kunne være fantastiske at have. Alle har jo lov til at drømme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar