torsdag den 27. marts 2014

STRUT!

Hvis du er gravid og ikke kender butikken Strut, så kommer du til det nu. Butikken ligger i København, men hvis du ikke kan tage dertil, så har de heldigvis også en netbutik. 


Men ud over at føre en masse lækre mærker, så har Strut også arrangementer en gang imellem. I dag kl. 9.30-11-30 kommer der en jordemoder i Strut, som taler om igangsættelse og naturlig fødsel. Arrangementsoplysningerne ligger også på Struts facebookside

Til trods for at jeg stadig har mere end 20 uger til at jeg skal føde (hvis jeg føder til terminsdatoen), så ville jeg alligevel gerne med. Jeg synes at det er super spændende at høre omkring fødsler og har selv et stort ønske om at få en naturlig fødsel. Derudover har de nogle særlige tilbud på dagen, som er værd at tage med :)
Desværre er jeg dog blevet syg, så jeg håber at I andre får et skønt arrangement derinde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar