mandag den 24. marts 2014

Maven vokser

Søndag kom jeg ind i uge 18 af min graviditet og dermed skulle det faste søndagsbillede tages af maven. 


Min mave har ikke rigtig haft vist sig som andet end en lille bule på maven, som mest af alt mindede om, at jeg havde spist alt for meget. 
Men pludselig fra torsdag af gik der vokseværk i den lille mave. Nu kan man mere se en bule, der minder om en babybule end en pizzabule. 

Jeg skal dog have købt mig nogle mere tætsiddende bluser, så man mere kan fornemme den gravide mave. 
Så jeg er glad for at der snart er lagersalg i Strut og ikke mindst at jeg skal ud på torsdag og hygge med en veninde, hvor vi skal ud og spise lidt lækker frokost og den forhåbentlig står på lidt shopping


Babybulen i uge 18
Lillemanden er begyndt at bygge ud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar