tirsdag den 18. marts 2014

Lækre nye ting til hjemmet

Det er både en hård kamp at flytte, men samtidig er det en fantastisk ting - ikke mindst fordi der er chance for indflyttergaver.


Imens jeg stod og sled med at få sat alt på plads i køkkenet, der kom min svigerinde og nevø på besøg. Min kæreste var ovre i den gamle lejlighed for at gøre rent, så han nåede ikke at se dem. 

Ud over at det er fantastisk at have min svigerinde og nevø på besøg, så havde de også en gave med - som min nevø var meget ivrig efter at give og fik lov til at hjælpe med at pakke op. 

Gaven indeholdt to lækre skåle fra Normann Copenhagen. Jeg har så længe gerne ville eje sådan nogle skåle, men har hele tiden haft andre ting at skulle købe. 
Så nu kan disse fine skåle pryde bordet, fyldt med lækre sager. Jeg kan slet ikke vente med at skulle bruge dem. 


På selve flyttedagen havde mine forældre dette fine vitrineskab med, som er en gave fra dem og mine bedsteforældre. 

Det bliver helt fantastisk at kunne fylde dette skab op med bøger og fine sager. Jeg har i over 2 år måtte lade mine bøger stå i kælderen, så nu kan de endelig få lov til at komme op i dette fine skab. 

Alt i alt har det været en god weekend, til trods for at det har været meget hårdt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar