lørdag den 29. marts 2014

Lagersalg #2

Lørdag har stået i lagersalgets tegn med to gange lagersalg. 

Ikke nok med at vi startede dagen med et lagersalg med babyudstyr, så blev jeg bagefter spurgt af en veninde, om jeg ikke ville med til Ej Sikke Lejs lagersalg i Nørrebrohallen. Det kunne jeg jo ikke sige nej til :) 

Det blev dog en dyr omgang, med lidt til min lille dreng og så lidt til min skønne nevø på 2 år. 


En body i str. 56, en natdragt i str. 50, samt en body i str. 50. 80kr. pr. body og 100kr. for natdragten/heldragten. 


Et par bukser og en body i str. 62 - drengen kommer jo til at vokse - og et par sokker i str. 13/15. 


Til min nevø blev det to langærmede T-shirts og et par bukser. Det hele i en str. 92. store dreng. 

Lagersalget har også åbent i morgen og det er i Nørrebrohallen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar