tirsdag den 4. marts 2014

Forår på mit spisebord

Selvom vejret ikke ligefrem ligner forår, så kan man se det titte frem rundt omkring


I går havde kæresten og jeg hunden med i hundeskoven - den der lægger i Hedehusene. Desværre var vejret meget gråt, så der var kun to hunde, som gik efter 10. minutter. 

Men vores basse fik leget og så opdagede jeg pludselig en gren på jorden, som havde gæslinger på. Et minde fra min barndom. Så jeg begyndte at lede efter, hvor grenen mon var kommet fra. Til sidst fandt jeg det rette træ. Så jeg tog fire grene, som nu så yndigt pryder mit spisebord. Jeg skal bare have fundet nogle andre grene, med lidt blomster på, så jeg kan få nogle farver ind i hjemmet også. 

Gid at vejret snart ville vise forårstegn - kom tilbage elskede sol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar