tirsdag den 17. december 2013

Nyt til garderoben

Kender du det at man har en yndlingsting? I mit tilfælde er det her en yndlings cardigan, men som efterhånden er blevet så tyndslidt, at den er begyndt at falde fra hinanden. Mit problem er at jeg simpelthen er så kræsen når det gælder tøj og ikke mindst når det skal erstatte noget, som jeg har været så glad for.


Jeg følger den skønne Tusindfryd inde på bloglovin og i søndags havde hun lagt en super skøn, hjemmestrikket cardigan op. Det var lige da jeg så den, at jeg blev helt forelsket! Mit problem er bare at jeg ikke kan finde ud af at strikke, i hver fald ikke efter et mønster. Heldigvis kender jeg en, som er så dygtig til at strikke - hun har strikket et skønt halstørklæde til mig, som hun har gjort ud fra mit præcise ønske - det vil sige at det ikke var ud fra et specifikt mønster. Jeg har skrevet og spurgt hende om hun ikke kunne tænke sig at lave denne cardigan til mig og hun sagde ja. Så i det nye år, skal jeg ind forbi Tusindfryds fysiske butik, for man kan jo også bestille det online, og have købt mønsteret samt noget skønt garn. Jeg kan slet ikke vente med at få den! 



Tag ind forbi Tusindfryds hjemmeside eller den fysiske butik og bliv inspireret. Du vil ikke fortryde det, i hvert fald ikke, hvis du elsker garn og at være kreativ :)


1 kommentar:

  1. Kære Anette

    Tusind TAK for din glæde ved min nye strikkeopskrift :-) Dejligt jeg fandt dig og har kunnet tilføje dig på min blogroll. Ønsker dig en glædelig jul med en ny yndlings cardigan under træet ;-) KH W

    SvarSlet