lørdag den 14. december 2013

Julegaveindpakning

Julegaveindpakning, med en masse hygge og kreativitet er lige i min ånd. Her skal der ikke spares, det skal være hyggeligt og spændende at få en pakke i hånden, ikke kune grundet indholdet, men også på grund af udseendet. 


Julen nærmer sig med raske skridt - og jeg må indrømme at jeg ikke ligefrem er i julestemning i år, nok mest grundet min eksamen (som jeg brude lave, i stedet for at skrive blogindlæg!). Men der skal dog stadig pakkes gaver ind! og to af dem er da også købt og nu pakket ind. Selvom jeg ikke er i julehumør, så dør min lyst til at være kreativ dog aldrig - så sådan her kom de to gaver til at se ud med små grankogler, fine blonder osv. 
Jeg elsker mit musselmalede gavepapir, som jeg købte sidste år i Bahne - jeg er dog desværre ved at løbe tør og har ikke set om de har det igen i år. Hvis de har, så skal jeg i hver fald have en rulle eller to. 
Gavemærkaterne er fra Søstrene Grene og er helt uden noget på. Så fine synes jeg. Blondesnorene er købt i Stof og Stil i Roskilde, resten er fra mine gemmer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar