torsdag den 12. december 2013

DIY: Nyt look til sofaen

Fornyelse af hjemmet er så dejligt - også selvom det sker med små skridt, så er det bare dejligt at der sker noget.


Jeg ved at jeg allerede har vist dig et billede af min hæklede pude, men nu har jeg altså fået syet en også. Denne er syet i grå uld, så den er super blød og dejlig. Jeg skal dog til at have fundet ud af noget med nogle farver. Jeg har dog set på lidt forskellige sider og har fået en masse ideer - jeg skal bare lige samle mig mod og tid til at få det lavet - og så skal jeg selvfølgelig også have købt materialerne. 

Uldpuden er i målene 50x50 cm og stoffet er købt hos Stof 2000 til 150 kr meteren (jeg købte så kun en halv meter). Jeg har ladet sømmen sidde udvendig og det har givet puden en mere rå kant, som jeg synes passer super godt til stoffet og til den stil jeg prøver at give mit hjem - en blandning mellem de bløde og de hårde kanter. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar