søndag den 15. december 2013

Det burde have været på min ønskeliste...

Selvfølgelig har jeg givet min ønskeliste til folk og nu finder jeg alt mulig lækkert, som jeg ville elske at have i mit køkken!


Jeg har mit Rosendahl Gran Cru spisestel, som jeg elsker - jeg har spisetallerknerne, frokosttallerknerne og pastetallerknerne. Det jeg virkelig godt kunne bruge var lidt mere morgenmadsskåle - her kommer Menus stitches skåle ind i billedet. Jeg elsker deres rene linjer og simple udtryk. Jeg tror godt at jeg kunne falde for hele sættet, men jeg vil begrænse mig til skålene. Derudover er jeg faldet pladask for Anne Blacks fade, især det der ligner et viskestykke - jeg har et eller andet med blåt og det mønster. Dog er hendes ensfarvede tilt fade også skønne, lige så skønne som Kählers mintgrønne store mano tallerkner, der også kan gøre enhver ret mere festlig og lækker at se på. Det kunne jo være skønt at have lidt mere variation til når man skal servere mad for både kæresten og gæster, der nu skulle komme på besøg. 

Jeg kunne virkelig også godt tænke mig skiferplader, men jeg kan ikke finde dem nogen steder, uden at de koster ****. Jeg så dem i et katalog på et tidspunkt, men jeg har glemt hvilket og fra hvilken butik, hvor de ikke kostede alverden. Men når man ikke kan huske hvor, så nytter det jo intet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar