onsdag den 20. november 2013

Julegave ide

Har du en person i din familie som bare har alt og intet ønsker sig til jul? Hvad så med at forære den person et billede? 


I alle familier er der den eller de personer, som efterhånden har alt hvad de behøver og dermed er deres ønskeliste sådan set tom ellers har den kun strømper og underbukser på som ønsker. Selvfølgelig vil man helst købe en gave som man ved at den person ønsker sig, men hvis der kun er to ønsker, så er muligheden for at personen får disse gaver af en anden, meget stor. Så hvad med at give en meget mere personlig gave? 
Jeg ved at mine bedsteforældre ville elske at få en ramme, med et billede af mig inden i og mine forældre ligefrem råber efter sådan et billede af min kæreste og jeg. 
Hvis du skynder dig med at få sat en aftale i hus, så du hurtigt kan få nogle skønne billeder, så kan du måske også nå at få lavet det om til en kalender. Måske en lidt lækker kalender til kæresten eller en lidt mere sjov til veninden. 

Korsholm Photography har både i november og december 50 % på sine fotoshoots, så skynd dig at bestille tid til en gave der varer længere end til påske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar