tirsdag den 15. oktober 2013

DIY: Fornyelse i hjemmet

Jeg elsker te og med undtagen for de varme sommermåneder, så drikker jeg faktisk altid te. Jeg køber dog altid kun te i løsvægt, med undtagen for kamillete, men det er også mest købt for kærestens skyld, da han kun selv laver te hvis de er tebreve. 
Da jeg har en masse forskellig te i løsvægt, så har jeg også te dåser, da te mister lidt af sin styrke, hvis det ikke opbevares i en lufttæt bøtte eller lignende. Men der skal jo selvfølgelig stå på dåsen, hvilken slags te det er indeni. De dåser jeg har, har jeg købt for flere år siden i Søstrene Grene (til min store ærgrelse købte jeg kun fire) og har både på forsiden og bagsiden et tavlefelt. Herpå kan man så skrive med kridt, hvilken te den indeholder. 
Det kan blive en smule kedeligt med det evige hvid skrift på sort baggrund, så da jeg i Tiger fandt kridt i farver, så blev jeg jo nød til at købe dem. Og tanken er da også at finde noget tavlefolie og få lavet en tavle i gangen - det er dog et fremtidigt projekt, som nok først sker i 2014. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar