mandag den 28. oktober 2013

Efterårstid er hækletid

Efter at min hæklede pude er blevet færdig, er jeg blvet bidt af en gal hækler! Jeg vil så gerne have hæklet noget mere og evt. prøve at hækle efter en opskrift for en gangs skyld. Så jeg fandt denne super lækre side Tusindfryd Cph som rummer lækkert garn og ikke mindst en hæklebog - Lutter lækker - 22 hækleopskrifter til baby og børneværelse af Jeanette Bøgelund Bentzen - som jo sagtens kan bruges til at lave fine gaver til småfolket og andet godtfolk i familien og i vennekredsen. Jeg skal helt klart ind forbi butikken i den kommende uge og det gode er, at man også sagtens kan bestille online (jeg elsker bare at opsøge selve butikken selv, for at få en føling med stedet). Så nu skal jeg bare have købt bogen og garnet, og så skal jeg ellers igang med at kreere lækkerier :)

Du kan også kigge forbi Tusindfryds egen blog, for at finde inspiration til hækle/strikkedagene hos dig selv. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar