lørdag den 26. oktober 2013

DIY: Nyt til hjemmet


For ikke at køre rundt i samme gamle rille, så skal der ske noget nyt og det kan gøre for meget få penge – dette vil jeg vise nogle eksempler på hen over de næste par uger. Husk, det er de små ting der gør forskellen og de små ting kan man ofte lave helt selv :)


I foråret fandt jeg en pose med garn gemt i mit skab. Jeg havde helt glemt at jeg havde købt det og jeg vidste faktisk ikke hvad jeg havde købt det til. Så fik jeg dog en tanke – jeg har længe gerne ville have nogle nye sofapuder, men de virkelig lækre, som dem man kan købe i Ilva, koster jo bare en del penge. Penge som jeg ikke rigtig har. Så jeg tog garnet og begyndte at hækle et pudebetræk. Dog gik det ikke så stærkt og da varmen kom ind over det lille land, kunne jeg simpelthen ikke overskue at sidde med hækletøjet hos mig. Så det har lavet sig vente på at de kolde dage kom igen og dem må vi sige har indfundet sig. Og nu er jeg så endelig blevet færdig og jeg må sige at jeg er ret stolt over mit resultat. Hvad siger du til resultatet? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar