torsdag den 24. oktober 2013

Årets første indkøbte julepynt

Juleindkøb i Halloween Tivoli

Så er der købt det første julepynt i år, med håbet om at få et fint lille juletræ, som det kan hænge på. De er købt fra Det Gamle Apotek som har stand inde i Tivoli under Halloween Tivoli. Jeg kunne simpelthen ikke stå for dem og de fik mig til at smile, og ikke mindst fik de mig til at tænke på julen og hvor hastigt den nu nærmer sig.
Jeg kan derudover fortælle at jeg sammen med Daniel Røde Hansen (måske kan du huske ham fra sommerens mange øl anmeldelser) tirsdag d. 5. november skal klippe klistre og forhåbentlig få en masse lækre julekort ud, som vi så kan sende ud i december. Og mon ikke også dagen kommer til at byde på lidt julebag (enten købt eller hjemmebagt) og lidt god drikkelse, for rigtig at få os i julestemning, til trods for at jeg ikke tror det bliver et problem at få Daniel Røde til at komme i julestemning - se evt. dette klip med Daniel.

Så som skrevet før - julen nærmer sig med hastige skridt (det samme gør eksamen) og dette kan kun glæde mig, altså at julen nærmer sig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar