fredag den 20. september 2013

Så er jeg tilbage!

Mig (september 2013)
Hold da op, det har været en hård tid, hvor jeg helt har haft mistet lysten til at blogge. Det blev pludselig en sur pligt, som skulle gøres og det gjorde at jeg dermed fandt overspringshandlinger. Nu har jeg fået lysten igen og dermed skal bloggen virkelig plejes og have pustet nyt liv i sig. Det nye liv er kommet ved nogle små ændringer - blandt andet har bloggen ændret udseende, som du måske har lagt mærke til. Coverbilledet er blevet skiftet ud til et nyt, som er mere mig (ikke mindst fordi alle billederne er mine egne denne gang!) og bloggen skal denne gang udstråle mere af mig.
Jeg har ændret teksten i Om mig som nu også fortæller at bloggen kommer til at være mere om min livsstil og ikke bare om en livsstil. Når jeg så skriver min livsstil, så kommer der også mere personlighed ind over - dermed ikke sagt at det bliver som væggen på min Facebook, men du kommer til at kende mig lidt bedre. 

Humøret er højt og nu skal der bare skrives derudaf :) Så jeg håber at du igen vil følge med eller at du som ny herinde ønsker at følge mig. Det skal nok blive hyggeligt - og hvis der skulle være noget, så kontakt mig endelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar