torsdag den 26. september 2013

Har du styr på julegaveønskerne?

FOTO: www.sneakerfreaker.com

Jeg ved at det er tidligt - meget tidligt - men har du tænkt over hvad du skal ønske dig til jul? Jeg har - og jeg har tænkt over det siden 25. december 2012 :) Jeg kan ikke gøre for det, men jeg skriver altid en ny ønskeliste med det samme, for at være sikker på at de ting jeg ønsker mig, nu også er ting jeg virkelig mangler. 
Men jeg har lige fundet et nyt ønske - disse lækre træningssko fra Nike. De hedder Nike Free Flyknit+ og er simpelthen så fantastiske. Mine gamle træningssko er efterhånden så gamle og slidte, at det er helt sørgerligt. Men med dette par kan det kun gå godt :)
Dog er disse fine træningssko en smule dyre, til den pris af ca. 1300 kr. og jeg har indtil nu kun kunne finde dem på www.zalando.dk, men de er også først kommet her i august 2013, så mon ikke at de kommer ud i lidt flere butikker inden jul.
Og så med et par ekstra ord om julen, så glæder jeg mig til den - bare lidt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar