onsdag den 25. september 2013

Dagen i dag...

... byder både på hygge og koncentration. Dagen starter lidt tidligt, dog stille og roligt. Jeg har taget et lidt mere hyggeligt outfit på i dag, med en masse strik. Den vigtigst strikkede ting, er mine fine mørkegrå sokker, som jeg har fået af mine forældres nabos datter. Ud over striksokkerne, er trøjen og halstørklædet strikket. Det er et vamset sæt, som bringer tankerne på det efterår, som har taget sit tag i os. 
Kl. 10. mødtes jeg med en skøn veninde fra studiet, som jeg ikke har set alt for længe. Det blev en kop kaffe (kakao til mig) på to timers tid, inden dagen så bød på studie og ikke mindst faget: tradition og avantgarde. I dag var læsningen Per Højholts Poetens hoved (1963), som jeg dog stadig sidder til undervisning i (der er pause). 

Resten af dagen kommer til at gå med indkøb, lang gåtur med hunden, lave middagsmad - som nok kommer til at blive risengrød til kæresten, så må jeg se hvad jeg finder på til mig selv - og så lidt læsning til i morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar