onsdag den 17. juli 2013

En burger der er værd at sætte tænderne i

Efter en tur inde i byen tog kæresten og jeg forbi en burgerbar på Nørrebro. Først tænkte vi at vi kunne tage på Halifax, men så kom vi i tanke om, at nogle venner havde talt bedre om dette sted end Halifax. Vi tog hen til burger baren, som hedder Bronx Burger. Et super hyggeligt sted, som før var Cafe den røde hund, som jeg kan huske fra mit første år på bacheloren. 
Jeg må sige at det er et lækkert sted - ikke overdrevet anderledes end Halifax, men de har lige lidt ekstra ting, som gør at jeg nok hellere ville tage til Nørrebro på Bronx Burger end jeg ville tage en af de mange Halifax, der ligger i indre by. 
Min kæreste bestilte en Bronx Burger (øverst på første billede), mens jeg bestilte Den Grove (nederst på første billede). Det er ikke mange steder, hvor de serverer burgerbollen som to stykker ristet rugbrød eller pomfritterne lavet af rødbede og andre rodfrugter. Et lækkert måltid og et relativt sundt måltid, når man taler junkfood.
Bronx Burger ligger lige ved Nørrebros runddel, så hvis du er i nærheden og er sulten, så tag et smut forbi. De har både borde udenfor og indenfor, så der er også mulighed for at nyde det gode sommervejr, samtidig med at man får en god burger.
Udsnit fra menukortet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar