onsdag den 8. maj 2013

Tegn på sommer

Endelig kom det, det tegn der tyder på at sommeren står og banker på døren. Og den banken, det er det tordenvejr, som er i fuld gang udenfor - lige nu.
Det er så fantastisk når man kan høre regnen der rammer ens rude, at det pludselig stopper og så kommer braget. Jeg elsker dette vejrfænomen og har da også ofte siddet oppe om natten, for at se på det. Lidt mærkeligt, men lyn fascinerer mig.
Lige nu er jeg også ret heldig, for jeg skal ikke ud af døren før kl. 12, så jeg bliver ikke våd af regnen (andet end ved gåturen med Huckie). Så jeg kan sidde her og nyde både regn og torden. Derefter får jeg en travl dag, så der kommer ingen opskrifter herfra i dag. Men mon ikke jeg finder på noget nyt i morgen? :)

God dag til dig derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar