søndag den 5. maj 2013

Ny livsstil #2

Her i weekenden har turen gået til et sportsoutlet i Høje Taastrup, lige bagved IKEA. Her fik jeg købt et par lækre løbebukser fra Addidas og en skøn løbetrøje/hættetrøje også fra Addidas. Begge dele fik jeg til halv pris fra den normale pris. Så nu mangler jeg bare nye løbesko, sportsbh'er og lidt andet godt.
Derudover gik turen også til Loaded på Vesterbrogade i København, hvor jeg lige skulle finde ud af, hvilken slags proteinpulver der ville passe til mig. Fik god service og fik en lille spand med vanille proteinpulver med hjem. Så nu står den på diverse eksperimenter med proteinpulver. Så vent spændt på hvad der kommer til at ske, jeg har allerede gang i noget nyt og godt :)
Men weekenden har stået på træning, både styrketræning og lidt løbetræning. Det er skønt at komme i gang og jeg føler at det bliver super seriøst, med alle de nye tiltag, som nyt tøj og proteinpulver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar