onsdag den 22. maj 2013

Må lave blog!

... men jeg kan ikke. Jeg har simpelthen ikke tid, til hverken at skrive eller lave noget spændende at komme på den. Jeg lever i et lille musehul, som jeg først kommer ud af d. 3. juni.
Dog kan jeg roligt sige at jeg har en masse ting oppe i ærmet! Jeg har blandt andet planlagt en hyggeaftenen med min bedstefar, hvor vi skal lave hjemmelavet olivenolie is. Hvad siger i så. Derudover har jeg en del at fortælle og mange kreative ideer i ærmet, både spiseligt og nogle til hjemmet. Så jeg håber at du har tålmodighed lidt endnu, til at se hvad jeg kommer op med :) Det bliver vildt kan jeg love dig - jeg ser i hvert fald frem til en god sommer, med en masse spændende ting. 

Indtil da, så nyd regnen (den holder vel snart op) og hav det fantastisk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar