mandag den 13. maj 2013

Eksamen!

Der har ikke været særlig meget lyd fra mig på det seneste og det beklager jeg. Jeg sidder blot midt i en eksamensperiode med en million ting om ørene og er næsten aldrig hjemme. Jeg lever i princippet af rugbrødsmadder, så det er ikke så spændende. Men der er ikke lang tid til, at eksamen endelig er overstået (3. juni) og der burde alt gå tilbage til det normale. Indtil da kan det være at der kommer et indlæg i ny og næ, men intet fast.
Men tilmeld dig mailen, så får du en besked næste gang jeg poster et indlæg :) Jeg håber at du kan bære over med mit pressede program og jeg glæder mig til igen at have tid til at give dig lidt lækker inspiration, med en masse lækkert til sommeren. 

På gensyn d. 3. juni (og lidt i ny og næ). Samt held og lykke med eksamen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar