onsdag den 3. april 2013

Oliver's

Nu går jeg også meget op i min hund, så denne gang kommer det altså til at handle om ham. Så må i vente til i morgen, med at få inspiration til køkkenet - men jeg kan afsløre at det er noget man kan drikke...


Jeg går meget op i hvad jeg selv spiser og selv om jeg godt kan spise en klam pizza engang imellem, så ville jeg aldrig kunne spise det hver eneste dag. Så hvis jeg ikke vil spise kvantitet, hvorfor skal min hund så? Det er næsten på niveau med hver dag at spise sund og nærende mad, men at kun give sine børn toastbrød med Nutella. Så jeg kigger altid på næringsindholdet i både den foder jeg køber til min hund, men også hans godbidder. 
Jeg har en rigtig god kollega, som jeg taler meget hund sammen med. Hun har en labrador på et år og jeg har min Siberian Husky på 9 mdr. Vi elsker at tale om vores små kræ og om gode tips og tricks. Hun spurgte mig så om jeg kendte til Oliver's og det måtte jeg erkende at det gjorde jeg ikke. Men det må jeg erkende at det gør jeg nu og det er et rart bekendtskab. 
Jeg bestilte en prøvepose på hver af deres fire forskellig slags foder, der henvendte sig til min hund og dens behov, derudover bestilte jeg så nogle godbidder, lidt forskelligt, og en lille påske-overraskelse. Men jeg måtte sige at jeg var en smule skeptisk, da jeg så den lille bitte pakke der stod på dørmåtten da jeg kom hjem. Ærlig talt følte jeg mig en smule snydt. Men da jeg åbnede pakken blev jeg godt overrasket - pakken var fyldt til bristepunktet og der var endda også en gave imellem alle de ting jeg havde bestilt. Jeg må sige at jeg helt klart har fået mere end jeg har betalt for, man kan se, dufte og mærke at det er lækker kvalitet og så var fragtet oveni gratis, da jeg havde bestilt foderprøver. 
De har virkelig meget lækkert at byde på og hunden elsker både foder og godbidder. Derudover optjener man endda point, hver gang man bestiller derfra, de point kan bruges i deres pointshop, hvor de har nogle af deres produkter til point-priser. Det er helt klart ikke sidste gang jeg bestiller fra Oliver's og jeg takker min kollega, Katrine, mange gange for introduktionen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar