tirsdag den 30. april 2013

Ny livsstil

Dette er jo en livsstilsblog, så derfor kommer der lige lidt nyt fra den side af. Jeg er blevet træt af junk og slik - ikke at jeg ikke længere har lyst til at spise det når det er der, men jeg er ved at brække mig over mig selv når jeg spiser det. Jeg synes at det er så ulækkert at fylde sig med tomme kalorier, men desværre er det alt for nemt at gøre. Derfor har jeg nu besluttet mig for at spise meget sundere, ingen slik, kage, junk eller sodavand. I det hele taget ingen kulsyre!
Jeg havde årets første løbetur i dag og hold da op en dårlig kondi! Den skal til at stå på morgenløbeture, de dage hvor jeg ikke har arbejde, dvs. fem ud af syv dage. Jeg må i gang og blive et sundere menneske og ikke mindst kunne gennemføre Alt for Damernes kvindeløb.

Jeg mangler dog nogle ting til at kunne træne bedre, blandt andet er mine nuværende løbesko gamle og ikke helt optimale. Så jeg tror jeg skal have lavet en løbetest og så få nogle sko, der passer til mig, mine fødder og min løbefacon.
Her er en lille liste med nogle ting jeg skal have købt. Nogle af tingene har jeg, fx løbeskoene, hvor jeg bare skal have nye og så har jeg én sportsbh, men der skal jeg jo have ca. to mere. 


Derudover vil jeg begynde at tage proteinpulver. Jeg har læst om goderne ved proteinpulver i denne guide og har hørt alle dem, der har talt om at kvinder også kan få gavn af det. Så nu vil jeg prøve det. Jeg fandt denne side, så det er gennem denne side, at jeg fik øjnene helt op for proteinpulver. Så tag et kig, måske du også bliver inspireret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar