tirsdag den 16. april 2013

Fik du billet?

Kagens Dag 2013

Igen i år afholdes der Kagens Dag på Københavns Rådhus, men sidste år blev billetterne revet væk på bare 30 minutter. Billetsalget til årets kagens dag, startede i går, mandag d. 15. april kl. 10.00. Prisen var 50 kr., for at kunne spise alle de kager, som man kunne have lyst til d. 14. maj i år. Alle pengene går til BørneCancerFonden, så man kunne med god samvittighed, bruge 50 kr. på kage.

Var du heldig at få billet til kagens dag eller glemte du det også i mandags forvirringen? Jeg gjorde i hvert fald, så jeg må have bedre held næste år - og så må jeg jo bare bage nogle kager selv :) Jeg har i hvert fald fundet nogle forskellige opskrifter, som jeg skal have afprøvet, som i nok skal få at se. Måske det bliver til kagebagning i weekenden, hvem ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar