torsdag den 7. marts 2013

Den skønneste duft

Jeg er lige gået hele vejen hjem fra posthuset, og turen føltes virkelig lang, med den bedst duftene pakke i mine arme. Jeg var ved at løbe hele vejen hjem, bare for hurtigere at kunne åbne min pakke.
Pakken indeholdt nemlig te fra mit yndlings tehus i Borup - lidt for langt væk til bare at tage forbi, men heldigvis har de en webshop!

Nu er pakken åbnet og den indeholder tre slags grøn te: Lizzies hyldeblomst og æble te, Sencha lemon te og en prøve på "det evige liv". Den sidste te er en sort te, Gyldenris te, og er til min mor.

Egentlig spurgte jeg efter en prøve på teen "det evige liv", da jeg var i tvivl om jeg ville købe den. De plejer at sende en lille prøve med og der er så til en eller to kopper eller en hel kande, men denne gang har jeg fået en stor prøve - der er minimum 50g. i posen!
Jeg kan kun anbefale Jer at enten tage et smit til Borup eller gå på deres hjemmeside www.mosehuset.dk. De har alt mulig lækkert også andet end te.

Så nu vil jeg koge lidt vand og så prøve at vælge, hvilken te jeg skal smage først :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar